Si zodpovedný za denný dohľad nad bezpečným chodom našich systémov. V prípade potreby ťa náš monitoring upozorní, ty okamžite zasiahneš a tým pomôžeš k bezproblémovú fungovaniu našej infraštruktúry, na ktorú sa spoliehajú desať tisíce našich zákazníkov. Následne sám alebo s pomocou ostatných skúsených administrátorov prídeš na príčinu a vyriešiš ju v ideálnom prípade tak, aby sa už neopakovala. Interne všetky incidenty zaznamenávame do JIRA ticketov. Cieľom je mať bezproblémové systémy bez nutnosti akéhokoľvek zásahu.
4-6x za mesiac máš nočný dohľad nad systémami. Vtedy tvoja práca začína poobede, cca o 13:00. Od 19:00 si už len na telefóne, na ktorý ti v prípade výpadku alebo iného problému zavolá náš monitoring. Takto vieš, že máš skontrolovať čo sa deje a čo je treba, riešiš. Tento režim bude trvať celú noc až do 8:00. Obdobný dohľadový režim máme aj cez víkendy a sviatky, v 24 hodinovom režime.
Okrem denného a nočného dohľadu na teba čakajú projektové dni. To sú dni, kedy sa aktívne venuješ činnostiam pre zlepšenie existujúcich riešení - či už našich interných alebo tých privátnych pre našich veľkých zákazníkov. Vzdelávaš sa, učíš kolegov, pozrieš sa do našich datacentier, prípadne sa stretneš s partnermi pri riešení veľkých projektov. Očakávame od teba, že sám prichádzaš s návrhmi ako zlepšiť infraštruktúru a služby pre našich klientov. Radi tvoje nápady podporíme.
Prevádzkujeme systémy v drvivej väčšine na platforme Ubuntu LTS spravované config manažmentom SaltStack. Naše virtuálne servery bežia na platforme OpenStack. Je super, ak si sa s ňou už stretol, ak nie, tak nevadí! Radi ťa zoznámime so všetkými technickými riešeniami už počas prvých mesiacov. Máme v tíme niekoľko expertov na rôzne oblasti a v rámci vzdelávania ti všetko radi poukazujeme.